Off White Blog
Grande Dame Amanjiwo împlinește 20 de ani

Aprilie 12, 2024

Într-o recentă călătorie în Yogyakarta pentru a vizita studiourile artiștilor, ART REPUBLIK și-a făcut drum spre orașul vecin Magelang pentru o ședere la Amanjiwo cu ocazia celor 20 de anilea aniversare.

Una dintre cele 31 de unități din grupul Aman, Amanjiwo este javanez pentru „sufletul pașnic”. Este un nume potrivit. La sosire, suntem loviți de liniștea sa, precum și de eleganța zonei de recepție cavernoasă care se deschide spre o priveliște a stațiunii de extindere, completată cu Borobudur așezat regulat în depărtare, de care se poate bucura în timp ce lua masa en plein air la Restaurant, Bar și Terasa.

Vedere spre Borobudur

36 de apartamente individuale spațioase încadrează rotunda centrală a lui Amanjiwo în două crescătoare, cu arhitectura sa inspirată din cele 9lea-centur sanctuar budist Borobodur. Fiecare locuință privată are tavane înalte și acoperișuri cu cupole, cu paturi confortabile în patru stâlpi de dimensiuni mari, pe platforme de terasa ridicată. Verdele luxuriantă a împrejurimilor sale este extinsă în stațiune, cum ar fi cu copaci cu baie bine îngrijite la Pool Club, lângă piscina cu infinit de gresie de 40 de metri.

Piscina Jiwo

Ospitalitatea discreta Aman a fost arătată din momentul în care am ajuns. După un check-in rapid, completat cu un duș de flori, prosoape cu parfum de lemongrass și băuturi preparate la rece, ne-am retras în vila noastră privată pentru a ne relaxa înaintea evenimentului principal pentru seara: Sărbătoarea regală Ramayana.

Servit la suita Dalem Jiwo au fost găsite delicatese locale, cum ar fi nasi jowo melik, un orez negru rar și parfumat, originar din regiunea Yogyakarta, însoțit de sop timlo, o ciorbă de pui cu ciupercă de urechi de lemn, flori de banană și taitei de orez, a spus că este favorita Sri Sultanului Hamengku Buwono X, sultanul prezidat al istoricului Yogyakarta Sultanate. Un punct de vedere particular al somnului cină a fost suculentul și aromatul udang solo kalasansau creveți marinați cu apă de nucă de cocos din Kalasan, Yogyakarta, care au fost la grătar expert în pavilionul în sine.

Piscina Dalem Jiwo Suite

Divertismentul pentru seară a fost Ramayana Dance Story, unde am asistat la luptele pe care Anoman s-a luptat cu Rahwana pentru a salva frumoasa prințesă Shinta pentru a se întoarce la soțul ei, Rama. Scenele captivante au fost interpretate de dansatori frumos costumiți, cu muzică plictisitoare din ansamblul gamelan.

Cu cerul senin după ploaie de o zi, am explorat motivele pentru a ne plimba la cina somptuoasă, căutând în biblioteca plină de cărți și jocuri, buticul oferind o selecție de artă javaneză, textile, meșteșuguri și antichități și o fântână ... sală de joacă pentru copii echipată, plină de jucării și activități pentru cei mici, care se încheie cu camere de noapte în confortul vilei noastre private.

Vedere aeriană din Amanjiwo

Aproape de Yogyakarta, cel mai cunoscut centru de artă al Indoneziei, Magelang, unde este construit Amanjiwo, este renumit pentru comerțul cu tutun și este, de asemenea, acasă la mai mulți colecționari de artă, precum Dr. Oei Hong Djien, care a construit Muzeul OHD pentru a-și adăposti colecție de peste 2000 de lucrări de artă moderne și contemporane indoneziene, pe care a început să le adune din anii '70.

Magelang este, de asemenea, baza pentru artiști precum olandez-noul zealander, John van der Sterren, care a avut legături strânse cu Amanjiwo prin sprijinul neclintit al stațiunii de pe scena de artă locală încă de la deschiderea sa în 1997. În timp ce am ratat „The Sikepan” Colecția ”, un spectacol solo al lucrărilor artistului în spațiile Amanjiwo la începutul anului, ca parte a celor 20 de anilea sărbători aniversare, am făcut o vizită dimineața artistului la studioul său și acasă, Villa Sikepan - care a fost numită expoziția - și ne-am bucurat de poveștile din spatele lucrărilor sale frumoase de peisaj și portret, precum și relația sa de dragoste cu regiunea.

Răsărit la Selegriyo

Pentru tot restul zilei, ne-am așezat în zona de ședere în aer liber a suitei noastre, sub umbra balotei de paie, mergând la scufundări în piscina privată, în timp ce contemplăm peisajul rural din împrejurimi de câmpii de orez terasate și Dealurile Menoreh mai departe. Scena senină și destul de suprarealistă a fost o schimbare foarte binevenită din agitația orașului.

Pe măsură ce a căzut noaptea, ne-am îndreptat spre spa mandi lulur, un tratament special pentru tot corpul potrivit pentru regalitatea Javanese, care a început cu un masaj liniștitor în mâinile experților ale maseuzelor experimentate ale spa-ului, urmată de o exfoliere cu boabe de turmeric, miere și orez și terminată cu o baie caldă din plante în cada exterioară sub un baldachin alb.

Pentru ultima noastră dimineață la Amanjiwo, ne-am ridicat la ora 4 dimineața pentru a prinde răsăritul la Borobudur, un patrimoniu mondial al Unesco, la o scurtă distanță cu mașina de stațiune. Urcând pe scări spre stupă, pe măsură ce cerul crește mai luminos, ghidul nostru cunoscut a explicat semnificația lui Borobodur, machiajul său - un incredibil 2672 de panouri de relief și 504 de statui din Buddha, de exemplu, precum și eforturile de conservare în curs de desfășurare la UNESCO Patrimoniul mondial.

Borobudur Sunrise

Dacă vă gândiți să vizitați o Yogyakarta și Magelang pentru a experimenta toată cultura și arta pe care trebuie să le ofere, merită să vă gândiți la o ședere la Amanjiwo pentru un refugiu de neuitat și întineritor.

Mai multe informații la adresa aman.com/resorts/amanjiwo.