Off White Blog
Giorgio Armani în casa sa de vacanță Pantelleria

Mai 3, 2024

Prima dată când am pus piciorul pe insula italiană Pantelleria (situată în Strâmtoarea Sicilia în Marea Mediterană) a fost acum 30 de ani, când am făcut o călătorie acolo pentru a vizita un prieten. Credeți sau nu, nu mi-a plăcut. Mă așteptam să fie mai exotic, nu atât de „greu”. Nu existau hoteluri frumoase, nici restaurante, nici viață. Aveam nevoie de un generator care să gătească. Cea mai mare emoție a zilei a fost când o mașină a trecut pe drum. Dar după câteva zile, m-am aclimatizat la inactivitate. Într-o zi, am ridicat privirea spre cerul acela senin și totul era atât de liniștit și calm - o liniște pură.Giorgio-armani-Pantelleria-3

În 1981, m-am întors să vizitez un alt prieten și am decis să cumpăr o casă acolo. Câțiva ani mai târziu am cumpărat o altă bucată de pământ care era mai aproape de apă și, de atunci, această casă insulară a fost refugiul meu de vară în fiecare august. Desigur, în aceste zile, Pantelleria este cu totul altceva: are energie electrică, există câteva hoteluri, iar mașinile care trec pe drum nu mai sunt marea atracție. Dar mai păstrează acea sălbăticie și frumusețe neatinsă, care îmi amintesc de acel moment în care am cumpărat prima dată casa.Giorgio-armani-Pantelleria-2

Structurile originale au fost abandonate Dammusi pe acest loc izolat, unde oamenii culegeau deseori smochine indiene din cactusii uriași. (The dammuso este o structură tradițională arhitecturală realizată din materiale naturale, cum ar fi roca, tufo roșu și ipsos, și a fost introdusă în Pantelleria în secolul al X-lea.) Zidurile de piatră groase de doi metri sunt construite din rocă vulcanică, iar acoperișurile cu cupole albe sunt forme naturale de izolare și protecție împotriva temperaturilor extrem de ridicate, astfel încât camerele din casă sunt reci și aerul este proaspăt constant - este chiar mai bun decât aerul condiționat!Giorgio-armani-Pantelleria-4

Ciudat, marea nu a fost o prioritate pentru mine. Era întreaga insulă, lumina și terenul grosier, sălbatic. Era umilită fiind înconjurată de rocă vulcanică uriașă, neagră - dădea forța localului. Și aveam nevoie de o forță naturală, puternică, care să mă ajute să mă relaxez.Giorgio-armani-Pantelleria-5

De-a lungul anilor, am lucrat neobosit la grădina Oasis care îmi înconjoară casa. Acesta include copaci spectaculoși Tiaré, tufisuri de trandafiri magnifici, garduri de iasomie, raioși de chiparoși și palmieri vechi de 300 de ani importați din Sicilia, ca să nu mai vorbim de înțepătura locală Echninocactus grusonii (cactus) plante și Cycads. În fiecare an, proprietatea este renovată pentru întreținere. De fapt, anul trecut, s-a lucrat la piscină și am renovat complet interioarele folosind piese din linia mea Armani Casa.Giorgio-armani-Pantelleria-6

Am ales să lucrez cu arhitectul Gabriella Giuntoli la această casă din mai multe motive. Este originară din Pantelleria și înțelege perfect mediul natural. În plus, are o capacitate înnăscută de a înțelege gustul și nevoile cuiva, transformând aceste idei într-o realitate simplă, naturală și, în cele din urmă, luxoasă. Ce îmi place cel mai mult la această casă? Terasa livingului exterior care privește spre mare; piscina care apare ca o piscină naturală printre peisajul sălbatic; senzația de calm și relaxare; și faptul că este atât de aproape de Milano se simte totuși ca și când sunt la câteva mile distanță de civilizație.Giorgio-armani-Pantelleria-7

Această casă de vacanță din Pantelleria reflectă perfect viziunea mea și stilul personal. Ca și în ceea ce privește îmbrăcămintea, casa unuia reflectă personalitatea unuia. Acesta este motivul pentru care este atât de important să selectați articole care vă ajută să vă evidențiați personalitatea într-un mod natural. Trebuie să te simți confortabil, relaxat și răsfățat în propria casă. Îmi place orice își are fundamentul în natură, fie că vorbim despre material, culoare sau formă. Am mai multe case acum în toată lumea. Fiecare este foarte diferit, dar numitorul comun dintre ele este că toate reflectă personalitatea mea și peisajele naturale din jur. Giorgio-armani-Pantelleria-1

Oamenii mă roagă de multe ori să-mi compar casa din Milano cu casa din Pantelleria. Sunt două realități complet diferite și îndeplinesc funcții diferite. Casa mea din Milano este locul în care îmi petrec viața de muncă și mă țin de programul de lucru de luni până vineri. Este modernă, funcțională și liniară. Pot să mă relaxez și să am oameni peste, și totuși să fiu la birou în două secunde. În plus, mă aflu chiar în centrul Milanului!Giorgio-armani-Pantelleria-8

Pantelleria este refugiul meu de vară. Locuiesc în aer liber când sunt acolo. Este singurul loc în care simt cu adevărat că pot „opri” și scapă de stresul și uzura vieții profesionale. Obișnuiam să le vizitez doar vara, dar recent, m-am îndreptat spre weekend-uri lungi în toamnă și primăvară. Este atât de aproape de Tunisia încât vremea este întotdeauna caldă și primitoare. Sora mea spune că este singurul loc care îmi face fața să se schimbe. Pentru că sunt cu adevărat relaxat; stresul dispareGiorgio-armani-Pantelleria-9

O zi pe Pantelleria

O zi din viața mea în Pantelleria este epitomul vieții insulare, trăit la maxim. Ziua mea începe cu o plimbare cu puterea în jurul insulei la 7:30 dimineața (am fost întotdeauna un crescător timpuriu) și, spre deosebire de ceea ce mă tachinează oamenii, nu „îi fac” pe oaspeții mei să vină cu mine - decât dacă vor , desigur. Am luat micul dejun cu familia și prietenii după drumeție pentru că sunt atât de energizat, dar sunt întotdeauna pe jumătate adormiți! După micul dejun, de obicei, scoatem barca la mare și mergem să înotăm.Apoi, ne întoarcem pe mal pentru prânz în jurul orei 15:00. Mesele sunt mereu dinafară. După prânz, fac un pui de somn scurt până după-amiaza târzie. Apoi, s-ar putea să ieșim pe piața locală sau să vizionăm un film. Cina este mereu afara si mereu de lumina lumânărilor

Credite de poveste

Text de Giorgio Armani

Tradus de Justin Cheong

Această poveste a fost publicată pentru prima dată în utilizareaOfficiel Singapore.